Conveni de col·laboració amb el Club bàsquet La Salle Reus

1317

L´Ampa Joan Rebull ha signat aquesta semana un conveni de col·laboració amb el Club bàsquet La Salle Reus pel foment del bàsquet a l´escola.

El club duu a terme un Projecte de foment del bàsquet base a la ciutat de Reus, i la seva àrea d’influència i això queda reflectit en aquest conveni de col·laboració amb el nostre centre educatiu.

El principals objectius del conveni són:

• Garantir la pràctica digna, al màxim nivell competitiu que es pugui oferir i es desitgi assolir, del bàsquet a qualsevol nen o nena de l’escola que ho desitgi amb independencia del seu talent o disponibilitat.
  • Introduir i educar a tots els jugadors/es en la cultura del compromís i de l’esforç, així com promoure a través de la pràctica del bàsquet els valors que aquest esport pot aportar pel creixement i l’educació dels nens i nenes (treball en equip, millora contínua, respecte, hàbits saludables, solidaritat, diversitat,…)
  • Promoure en definitiva una escola de bàsquet de base modélica tant des de la branca tècnica com educativa i pedagògica.
  • Incrementar el nombre total i nivell de practicants de bàsquet de base a la ciutat de Reus.
  • Esdevenir un referent del bàsquet de base a la vegada que es possibilita que els equips puguin competir a les màximes categories al nivell que pertoqui (comarcal, territorial o català).
  • Preparar els jugadors/es per tal que puguin fer adequadament el pas a les categories superiors d’un club sempre que vulguin continuar amb la pràctica del bàsquet després de l’escola.
  • Ésser una entitat modélica en el comportament i el respecte cap a tots els participants: àrbitres, jugadors/es, entrenadors/es i pares/mares.