Concert Solidari

912

Divendres 2 de Desembre a les 18:00 a I.E Pi del Burgar us convidem al  concert solidari organitzat per l’ Adrià i per tots aquells que com ell, pateixen leucèmia. Una festa que es diu : ” xq no?” que servirà per a fer difusió sobre la donació de medul·la. El grup de música CoverH amb la seva música ens acompanyarà i engrescarà la festa. Ja veureu, serà fantàstic!

El concert és totalment gratuït, organitzat des de la solidaritat i amb una estreta col·laboració des de les Ampes i Escoles Joan Rebull, Pi del Burgar i el duet CoverH. Només us demanem ganes de passar una bona estona mentre ballem, riem, ens informen, informem, i ens fem donants. És fàcil. I, si podem salvar una vida,         xq no fer-ho?

A més a més, durant l’acte, disposarem de la unitat mòbil del B.S.T ( Banc de sang i teixits) on podrem registrar-nos com a donants de medul·la i també donar sang.

Us hi esperem a tots!