5ena JORNADA SOLIDÀRIA per AFANOC a la GRANJA ESCOLA CORRAL DE NERI

Benvolgudes famílies!

Un any més, us presentem la 5ena JORNADA BENÈFICA per AFANOC (Associació de Famílies amb Nens Oncològics de Catalunya) que realitzarem el proper diumenge 18 de Març de 11 a 14 hores.

Per a nosaltres és un dia molt especial i ens agradaria poder-lo compartir amb vosaltres!

Tots els benficis es donaran íntegrament a aquesta Associació que va néixer el 1987 a partir de l’experiència vital que van viure un grup de pares i mares que es varen trobar amb la situació de tenir un fill/a ingressat a l’hospital amb diagnòstic de càncer.

La missió d’AFANOC és estar al costat de la família durant tot el procés de la malaltia, atenent principalment, les necessitats que es van generant, psicoemocionals, socials, educatives i econòmiques.

Us adjuntem el cartell informatiu amb totes les activitats i on us explica com fer la reserva!

Podeu fer-ne difusió a qui cregueu convenient!

Any rere any han anat augmentant el nombre de participants i ens agradaria molt que seguís creixent!

US ESPEREM!