Concert Solidari

Concert solidari

Des de l’Ampa de l’escola Joan Rebull volem donar les gràcies a tots els reusencs que ens han demostrat l’enorme solidaritat arran de la leucèmia diagnosticada a l’Adrià. Gràcies als nostres amics de l’escola Pi del Burgar, del Banc de Sang i Teixits, de la Fundació Carreras, de l’Hospital Sant Joan de Reus i de la Cambra de Comerç de Reus, ja que gràcies a tots els esforços ahir vàrem fer una jornada ùnica,
Volem posar en un lloc destacat a tota la comunitat educativa de l’Escola  Joan Rebull, gràcies a les seves activitats i xerrades vàrem explicar als nens que li estaba passant a l’Adrià i quin sentit tenia la festa.

Els alumnes de l’escola també van fer posible un  súperphotocall per posar a l’entrada de la fsta on vàrem poder gaudir amb els amics de CoverHumic, amb el Basílisc petit i la Vibria. Una gran festa on es van fer moltes donacions de sang i de mèdul·la òssia, al mateix temps que rebíem la gran noticia que el nostre Adrià tenia un donant. Una gran noticia!!

Gràcies a totos els qui ho heu fet posible!!